SM-guld på hemmaplan

Alexander
Min moderklubb och arbetsgivare SKIFT arrangerade SM i jujutsu 2010 i lördags och min just nu mest framgångsrike protegé Alexander "Crazy Kicker" Ferm vann SM som senior för första gången. Han tog guld på junior-SM 2008, silver som förstaårssenior 2009 och nu är han regerande svensk mästare. Jag har även tränat Christoffer Stuart - 69kg och Erik Tehler -77kg som båda placerade sig på hedrande fjärdeplatser i sina respektive viktklasser på SM. SKIFT bjöd på en snyggt inramad och underhållande tävling och för mig var det fantastisk att se den vision av tävlingen förverkligas som jag har haft i mina tankar i över ett års tid, tack till alla som hjälpte till att göra det möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0