Kommentera sport

Roberto Vacchi, Kim Hartman och Roger Pettersson är tre personer som jag länge har beundrat. Cykling, snooker och boxning är tre sporter som inte liknar varandra i så många avseenden. Men en sak har de gemensamt, de kommenteras av fantasiska röster.

Nu har jag själv fått tillfälle att pröva på denna svåra konst i samband med SM i jujutsu. Det var sannerligen inte lätt! I början kändes det faktiskt oerhört svårt. Under eftermiddagssändningen kom jag igång mycket bättre. Ett tag kändes det riktigt bra och jag fick mycket bra feeback. Finalmacherna finns nu på jujutsufederationens hemsida, då hade vi hållt på ganska många timmar och jag började bli lite trött men det funkade ändå hyfsat bra.

Om jag får tillfälle att göra det igen kommer det sitta som en smäck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0